خوب خبر زیاد دارم ولی حال نوشتن ندارم .خبرارو ولش کن خواب ب رو میدیدم . با همون عینکش و موهای جو گندمی .

خواب میدیدم داره میره سرکار . وقتی منو میبینه میاد طرفم و بهم میگه چرا دیگه نیومدی منو ببینی ؟

خواب میدیدم کنارم نشسته و داره باهام حرف میزنه . افسوس که همش خواب بود .بگذریم .

وای خدایا ! من چرا انقدر از این کارم متنفرم ؟ هوم ؟ چرا انقدر این مریض ها حرص منو در میارن هورا؟ نمیگی من سکته میکنم میمیرم ؟

مثلا یه دختره ۲ ساعت قبل یه ذره گلو درد گرفته فوری اومده اینجا ! اخه من بهش چی بدم ؟ خوب برو یه ذره اب نمک قرقره کن خوب بشی .

یا مثلا ۱ ساعت قبل پشه نیششون میزنه فوری میان دکتر 

یا مثلا یه ذره زانوش خراش داره . به جای اینکه یه چسب زخم بزنه روش میاد دکتر که چکش کنه

بیچاره ایرانی ها رو میگیم که همش دنبال دکتر و قرص و شربت هستن . اینا رو ببینید چی میگید ؟ خدارو شکر که دکتر و دوا درمون اینجا وحشتناک گرونه . اگه ارزون بود دیگه اینا میخواستن تو کلینیک ها و بیمارستان ها زندگی کنن .

دیروز با دکتر ایرانیه همون آرش بودم . ساعت ۲ مهمونی داشت و رفت و به جاش یه زن روس اومد .

از همون اول حال من و رادیولوژیست رو بهم زد .

هی مرتب میگفت این چرا اینجوریه …اون چرا اینجوریه …..اخرش منو به یه bitch تبدیل کردskull و باعث شد bitchy attitude مو نشون بدم .

میز من بغل میزش بود . وسایلامو جمع کردم و رفتم پیش پسره رادیولوژیست نشستم و بلند گفتم : اخیششش راحت شدم .

همشون برن گم شن . متنفرم از این کارم . متنفرم از این کلینیک . متفرم از همه مریضاش . همه چیش . همه چیش حتی از خودم

چقدر دلم میخواست کار قبلیم کار میکردم با دکتر Z. چقدر اونجا خوب بود . چقدر بی لیاقتم خنده.

امروز اف هستم . لباسامو انداختم تو ماشین . میخوام همه روتختی و رو بالشی هامم بشورم . همشون بوی عرق میدن . خونه کثافته . پر گرد و غبار و مو . سطل اشغال پره و کون من هم گشاد و خستگی زیاد .

دلم میخواد گریه کنم . ولی نمیدونم برای چی . برای کی ! اپر از کینه و نفرتم

دلم مسافرت میخواد . دلم رفتن میخواد . دلم پول و ساپورت میخواد . دلم عشق میخواد . قدرت میخواد.

دلم ب رو میخواد .

از همه این غرغرا بگذریم . یه جفت کفش بنفش خریدم . خیلی خوشگله . خیلی ….

یک دیدگاه برای ”

  1. سلام…خب حداقل میزاشتی عکس کفشه اینقد قشنگ میکنی…هاها..
    ببین من یک فکری دارم اگه حالو حوصله نوشتن نداری خب….صداتو ظبط کن بزار ما گوش کنیم همین…خیلی اسونتر…راحت راحت…خوابیده هم میشه پیام فرستاد…

بیان دیدگاه