یکشنبه  دزد اومده بود خونه مون . فکر کن !چه جوری؟ خدا میدونه. تلویزیون و لپتاپ و دوربین جنیفر رو برده به اضافه طلاهای من  😦  great

هم این روزا و شبا تخونه نهام . همسایه ها هم هیچکدوم نیستن . دارم سکته میکنم از ترس . هرچند ادم لوزر و تنها و  منفوری مثل من بمیره بهتره .

تیوی هم مرتب برنامه قتل و دزدی و تجاوز نشون میده .

امروز با اتوبوس رفتم سرکار چون دیدم نمیتونم این همه پول پارگینگ خراب شده رو بدم . ز اتوبوس که پیاده شدم گم شدم و حالا بیا راه بیمارستان رو پیدا کن . بولشیت .

سرکار  پر از دخترهای چشم بادومی کوچولو کوچولو هست . یکیشون هم وقتی راه میره شکمشو میده جلو و  موهاشو  انقدر اتو میشکه که همش سوخته . به شدت احساس خوشتیپی و مدل بودن میکنه .

و من ازش متنفرم چون جایی هست که من دوست داشتم باشم و البته طبق معمول نیستم و نمیتونم باشم.

اصلا چه معنی داره من جایی باشم که دوست دارم و دلم میخواد؟ چه معنی داره من کارمو دوست داشته باشم ؟

این روزا از همه چی متنفرم .

دیروز کشف کردم که ب  سر ۴۹ سالگی ۳ تا بچه کوچولو  داره . اون موقعی که من شبها براش اشک میریختم و گریه میکردم داشت تو تخت خواب بچه درست میکرد .

ازش متنفرم چون  زندگی خوبی داره و من ندارم و هی بهش فکر میکنم . از کارن و ونسا متنفرم چون دلم میخواست جای اونا کار کنم و نمیتونم .

از دکتر ز متنفرم چون هیچ تلاشی نکرد که من تو کار قبلیم بمونم . از کریستال و دبی و رجینا و الیویا متنفرم چون جایی کار میکنن که امن رزو داشتم میموندم . و من اخراج شدم و اونا موندن

از همه متنفرم . از خودم متنفرم .

یک دیدگاه برای ”

  1. سلام…
    واسه دزده خب باید یک دستگاهی نصب کنید ارزون هم هست آژیر میزنه ارزون هم هست…

    خب ای کیو تو گوشی که داری سرعت نت اونجام که بالاست…اصلا نت نمیخواد خب کلینکو مارک کن و با جی پی اس راهو پیدا کن….الکی سخت نگیر راحت کلینیکو پیدا می کردی…

    منو یادت رفت بگی متنفر….هه هه

بیان دیدگاه