دیشب رو کاناپه اتاق پذیرایی گرفتم خوابیدم . قبل از اینکه خوابم ببره همش احساس میکردم یه نفر داره تو اتاق راه میره یعنی صدای راه رفتن یه نفرو بالای سرم میشنویدم .

اول فکر کردم جنیفر هست . ولی چراغ رو روشن کردم دیدم جنیفر اصلا خونه نیومده . خلاصه صدای راه رفتن رو بیخیال شدم …..نصفه شب یهو با صدای ریختن ظرفای توی اشپزخونه از خواب پریدم

ظرفا خود به خود ریخت . آیا ؟

تو خونه ما روح هست ؟ جن هست ؟ چیزی هست ؟

امروز هم یه روز بد دیگه در محل کار جدید بود .

همش فکر میکنم از این یکی کار هم اخراج میشم . خدایا ؟ خدایا ؟ کمکم کن . خیلی میترسم دوباره به سرنوشت کار قبلیم دچار بشم

امروز رفتم منیجر جدیدمو دیدم . یه مرد میان سال که به نظرم بی ادب میومد . بعدش هم به همه معرفی شدم و یه زنیکه رو هم بهم نشون دادن و گفتن ایشون با شما کار میکنه

oh another fucking bitch سبز. ولی مهم نیست .

اصلا بهتر . اگه با یه مرد کار میکردم باز دهن بقیه زنیکه ها باز میشد از حسادت . همون بهتر که یه زن باهام باشه و از خطر حرف و غیبت و تهمت در امان باشم از خود راضی.

رفتم بخش زنان زایمانی که قبلا توش کار میکردم . رفتم بری رو ببینم . یه قیافه ای برام گرفته بود که پشیمون شدم . نه جواب سلاممو داد یه نگام کرد .

برگشتنی پسری که قراره همکار بشیم رو تا یه جایی رسوندم و اومدم خونه . برای خودم اسموتی توت فرنگی درست کردم . بعد هم چایی با شیرینی خوردم . الان هم مک اند چیز خوردم و چی ؟ دارم میترکم .

یک دیدگاه برای ”

  1. خب اول این اسموتی تئوت فرنگی بگو چیه…
    بهدشم بری جواب سالامتو نداد ای کره خر…نامرد..این که انطوری نبود…بگو کامران میکشدت…..بری کجاییییییییییییییی

    این مک اند چیز…یعنی مک دونالد پنیری دیگه….

    • نه عزیز من . مک اند چیز یه چیز مزخرفی هست مخلوط پنیر و پاستا … نمک هم نداره . باید کلی بهش نمک بزنی و کلا چیز مزخرفیه ولی مجبوری وقتی گرسنه ای میخوری

      اسموتی توت فرنگی هم ایشالله وقتی اومدی پیش خودم برات خودم درست میکنم

      بری هم که خیلی بیشعور بود . اتفاقا همون لحظه یاد تو افتادم

  2. سلام نینا خانوم من آرشام هستم همیشه منتظر نوشته های جدیدت هستم.خوشم میاد تو نوشته هات فیلم بازی نمی کنی.خوندم که قبلا هم وبلاگ داشتی.به اون هم میشه دسترسی داشت؟ضمنا جواب هم نمیدی.موفق باشی

  3. دوست گرامی خانوم دکتر وفت ندارن…چون ایشون همش در حال طبابت هستن…من خودم دانشجوی سال5 هستم پزشکی و کارهای خانوم دکتر نینا رو انجام میدم کارهای دفتر و بانکی…اگه موضوعی هست بگین من اطلاع میدم…لطفا با من هماهنگ کنید…..موفق باشین….

بیان دیدگاه